Részletes szűrő
 
Márkák
 
Bevásárlókosár
0 árucikk
 
Sikertermékek
 
Hírlevél
* E-mail cím
Név 
Feliratkozás
 

GY.I.K.

Hogyan lehet megrendelni a termékeket?

A termékeket csak a weboldalon keresztül, vagy e-mail-ben lehet megrendelni. Rendelés előtt érdemes figyelmesen elolvasni a fizetési/szállítási/felhasználási feltételeket.

Az oldalon feltüntetett termékek eredetiek?

Igen, minden általunk forgalmazott termék eredeti. A termékeket minden esetben, dobozában (szemüvegek esetében tokkal, törlőkendővel) és garanciával együtt értékesítjük

Hogyan lehet fizetni?

A megrendelő választhatja az utánvétes fizetési módot (kiszállításkor, készpénzben a csomagfutárnak), az előre átutalást (ebben az esetben az összegnek a termék postázása és/vagy átvétele előtt meg kell érkeznie), és a bankkártyás fizetést (ezt a megrendelési folyamat tartalmazza és azonnal megtörténi a fizetés) vagy a személyes átvételt üzletünkben (készpénzben).

Lehet-e rendelés leadása nélkül, személyesen is vásárolni üzletünkben?

Természetesen lehet így is vásárolni, üzletünkben bizonyos napszemüvegek, sí szemüvegek, cipők, karórák és táplálék kiegészítők megtalálhatók / azonnal elvihetők.

Üzletünk csak bemutató terem így forgalmazott termékeinknek csak egy részét találják meg nálunk a többi termékre várni kell, míg beérkeznek a raktárból.

Mi történik, ha nem elégedett a termékkel és elállna a vásárlástól/vagy cserélne más termékre?

100%-ban vállaljuk a pénz-visszafizetési garanciát vagy a termék cseréjét. Ebben az esetben a terméket 8 napon belül vissza kell juttatni ügyfélszolgálatunkhoz, melyet csak sértetlen állapotban, számlával, garanciajeggyel és tartozékaival együtt vesszük vissza.

Mennyi ideig tart a kiszállítás/mikor tudja átvenni a rendelését?

A rendelés leadásától számított 1-5 munkanapon belül megérkezik/átvehető a termék, amennyiben raktáron van. Ha éppen nincs készletünkön, a rendelés átfutási ideje néhány nappal hosszabb lehet, erről bővebben e-mail-ben tájékoztatjuk. Néhány speciális esetben a rendelési idő több hét lehet (ez azonban ritka).

Mit tartalmaz a vételár?

Weboldalunkon található árak bruttóban értendők, tartalmazzák az Áfa-t.

Mi a teendő, ha elfelejtette a jelszavát?

Oldalunk automatikus üzenetet küld Önnek jelszavával együtt a megadott e-mail címre, ezt az opciót a belépés/fiók oldalon találja. Amennyiben nem találja a funkciót, vagy a küldés sikertelen, úgy kérhet segítséget ügyfélszolgálatunktól e-mail-ben vagy telefonon.

Tudnak teljesíteni egyedi megrendeléseket?

Néhány esetben kisebb kiegészítőket módunkban áll beszerezni, pl. napszemüvegekhez szárakat, lencséket stb. Egyébként, csak a weboldalon található termékeket forgalmazzuk. További információkért, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Mennyi garancia van a termékekre?

Minden termékünkre vállalunk garanciát (rendeltetés szerinti használat mellett), a jótállás ideje azonban termék- illetve márkafüggő. További információkat a „Garancia” menüpontban talál, vagy kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Egészségpénztár-tagok is vásárolhatnak?

Igen, de kérjük, jelezze előre, hogy a számlát egészségpénztárra szeretné kérni.

Mi az ügyfélszolgálat elérhetősége?

Címünk (mely üzlet is egyben): 1132 Budapest, Visegrádi utca 39.
Nyitva tartás: hétfőtő- csütörtökig, 10-18 óráig és pénteken 10-17-ig. Szabadságolás, betegség, ill. ünnepek esetén a webáruház az oldalon feltünteti az ettől eltérő nyitva tartást.
Telefonszám/fax: +36-(20)-779-0305; +36-(20)-9333-057; +36-(1)-430-1085
E-mail cím: info@exin.hu

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?

A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?

Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?

Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?

A vásárló a Exin Webáruház internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?

Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (128 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

Mit jelent a foglalás?

A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.
Kártya jellegű hiba
-    A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
-    A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
-    A kártyahasználat tiltott.
-    A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
-    A kártya lejárt.
Számla jellegű hiba
-    Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
-    A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.
Kapcsolati jellegű hiba
-    A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
-    A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.
Technikai jellegű hiba
-    Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
-    Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

Mit jelent a VeriSign és a 128 bites titkosítású SSL kommunikációs csatorna?

Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?

Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 128-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?

A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

Mit jelent a Verified by Visa?

A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a Mastercard SecureCode?

A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a UCAF kód?

MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.